Levering og frakt

Her kan du finne ut alt om frakt og levering av bestillingen din. Du er velkommen til å kontakte oss for detaljert informasjon eller individuelle tilbud. Leveringsområdet omfatter for øyeblikket hele Europa.

Zwei stilisierte ikonografische Boxen. Die größere Box ist grau und die kleinere, überlappende Box ist blaugrün. Beide haben ein einheitliches, minimalistisches Design mit einer Kerbe an der Oberseite.

Standardversand (2-3 Werktage)

  • Bestellungen bis 39,98€ (inkl. MwSt.): 3,95€ (inkl. MwSt.)
  • Bestellungen ab 39,99€ (inkl. MwSt.): kostenlos
Zwei stilisierte ikonografische Boxen. Die größere Box ist grau und die kleinere, überlappende Box ist blaugrün. Beide haben ein einheitliches, minimalistisches Design mit einer Kerbe an der Oberseite.

Premiumversand (1-2 Werktage)

  • Nur bestellbar über Telefon
  • Lieferung nächster Werktag bis 12:00 Uhr: 25,99€ (inkl. MwSt.)
  • Lieferung nächster Werktag bis 20:00 Uhr: 19,99€ (inkl. MwSt.)
Das Bild zeigt ein Symbol mit zwei vereinfachten Kastensymbolen. Der größere Kasten ist blaugrün und hat oben eine Kerbe, während der kleinere Kasten grau ist und eine ähnliche Kerbe hat. Der kleinere Kasten überlappt die untere linke Ecke des größeren Kastens.

Standard frakt fra 20 kg

  • Bestillinger fra 20 kg til palett: gratis
  • PALLET FRAKT: Individuelle forhold
  • Express Shipping: Avhengig av avtalen i Tyskland!

Fraktinformasjon

Her kan du finne ut alt om frakt og levering av bestillingen din. Du er velkommen til å kontakte oss for detaljert informasjon eller individuelle tilbud.
Leveringsområdet omfatter for øyeblikket hele Europa. For levering til forskjellige land, vennligst kontakt oss.

Eine Grafik mit drei Bedienfeldern und einem Einkaufswagensymbol in der Mitte. Ein Handcursor klickt auf das Bedienfeld mit dem Einkaufswagen. Über dem mittleren Bedienfeld befindet sich ein Häkchen, das eine Auswahl anzeigt. Die Seitenbedienfelder sind abgedunkelt.

1. Schritt

Bestellvorgang abschließen & entsprechende Versandklasse wählen

Eine Abbildung eines Smartphones mit zwei Chatblasen auf dem Bildschirm, die eine Textkonversation anzeigen. Das Telefon hat einen blaugrünen Umriss und Zickzacklinien an den Seiten, die Vibration oder Aktivität suggerieren.

2. Schritt

Versandbestätigung & Tracking-ID per E-Mail erhalten

Eine vereinfachte, stilisierte Grafik eines weißen Lieferwagens mit blauen Umrissen und Rädern. Der Lastwagen ist in Bewegung dargestellt, von der Rückseite gehen blaue Geschwindigkeitslinien aus. Der Hintergrund ist schlicht weiß.

3. Schritt

Sendungsverfolgung mit flexiblen Zustellungsoptionen

Abbildung von drei gestapelten Versandkartons unterschiedlicher Größe mit einer Standortmarkierung darüber und einem Häkchen auf dem großen Karton, das eine erfolgreiche Zustellung anzeigt. Das Design verwendet die Farben Blaugrün und Schwarz.

Fjerde trinn

Leveringsvarsel på destinasjonen.

Noen spørsmål?

Telefon: +49 8724 285960
E-post: info@altruan.de

1. Hvilke fraktmetoder tilbyr vi?

  • Vi sender inn Europa -wide med Dhl, for Express leveranser vi bruker UPS.
  • Bestillinger før kl. Vanligvis forlot lageret vårt samme dag.
  • Over hele Tyskland: Leveranser når vanligvis innenfor en arbeidsdag Ditt mål.
  • Noen ganger blir lørdag levert.
  • sendinger Europa -wide trenger omtrent 2-5 virkedager.

2. Er en pick -up mulig?

  • En samling I vårt logistikksenter er også mulig. Gi oss beskjed om forespørselen fra en samling deretter.

Altruan GmbH - Depot 1; Geratsdorf 10 - 84323 Massing

3. Pakke sporing

Ved å sende leveringen din vil du motta en fraktbekreftelse (i tillegg til bestillingsbekreftelsen), der du kan finne all informasjon om leveransen din og en lenke til sporing. Statusendringer vil bli videresendt til deg umiddelbart. 

4. Ble ikke fullt bevart?

Vi beklager hvis varene dine ikke kommer helt fra deg. De bestilte varene dine blir ofte sendt i flere pakker, noe som betyr at pakketjenesteleverandøren kan levere de utestående varene på et senere tidspunkt. 

For store bestillinger eller bestillinger med varer med forskjellig tilgjengelighet, sender vi på lager på forhånd. Så snart den er tilgjengelig, blir resten av bestillingen sendt umiddelbart. Hvis forsendelsen din er berørt av en slik sak, vil vi informere deg umiddelbart. 

Reversering

Hvis varene dine har feil, vil vi ordne deg gratis avkastning. Ta kontakt med feil eller skadet levering innen 14 dager etter mottakelse, slik at vi kan ta alle ytterligere skritt for deg. Hvis du vil tilbakekalle bestillingen din, kan du se den nøyaktige prosessen med refusjon av våre vilkår og betingelser og Tilbakekallingsinformasjon.

Merknader om innløsningsplikten for emballasjemateriell

I henhold til gjeldende emballasjelov i samsvar med seksjon 15 (1) setning 1 i Packackg, er vi forpliktet til å trekke følgende emballasjemateriell fra sluttforbrukere gratis:

  • Transportemballasje, for eksempel paller, stor emballasje, etc.,
  • Salg og ytre emballasje som vanligvis ikke gjelder private sluttforbrukere som avfall etter bruk,
  • Salg og ytre emballasje, som systemdeltakelse ikke er mulig på grunn av systemintoleranse i henhold til § 7 paragraf 5, og
  • Salgsemballasje Forurensning -Holdige fyllingsvarer eller
  • Gjenbrukbar emballasje.

Passende emballasjemateriale brukes når produktet leveres, som vi tar tilbake gratis. Vi sikrer dermed tilbakekomsten av emballasjematerialet til gjenvinningssyklusen. Ved å tydeliggjøre returalternativene, bør bedre resultater oppnås ved tilbakekomst av emballasjen og et bidrag til å oppfylle de europeiske utnyttelsesmålene i henhold til EU -direktivet 94/62/EF.

Du kan overlate emballasjematerialet som en sluttforbruker på stedet for den faktiske overleveringen eller i sin umiddelbare nærhet.